شرکت متالواینوست (MetalloInvest) پیشروی جهان در ذخایر سنگ‌آهن شد

Metalloinvest becomes world leader in iron ore

مسکو، روسیه – 3 دسامبر 2021

شرکت متالواینوست، تولیدکننده و تامین‌کننده‌ی پیشروی سنگ‌آهن و آهن گرم کلوخه شده (Hot Briquetted Iron) در جهان و هم‌چنین یکی از تولیدکنندگان منطقه‌ای فولاد  با کیفیت بالا، اعلام کرد که به دنبال ارزیابی ذخایر سنگ آهن خود مطابق با استانداردهای بین‌المللی (JORC 2012)، ذخایر سنگ‌آهن این شرکت که از لحاظ اقتصادی قابل بازیابی می‌باشند، تا تاریخ 1 ژانویه 2021 بالغ بر 15.4 میلیارد تن تعیین شده است.

این ارزیابی با مشارکت شرکت بریتانیایی SRK که یک شرکت مشاوره‌ای برجسته‌ی بین‌المللی می‌باشد، انجام شده است.گزارش افراد ذی‌صلاح در مورد ذخایر و منابع معدنی (CPR) نیز، این ارزیابی را تایید کرده است.

ناظم افندیف، مدیرعامل شرکت متالواینوست، گفت: “تخمین جدید ذخایر نشان می‌دهد که شرکت متالواینوست از لحاظ اندازه و چرخه‌ی حیات ذخایر سنگ‌آهن به پیشروی جهان در بین تمام شرکت‌های معدنی و متالورژی تبدیل شده است. در طول 11 سالی که از ارزیابی قبلی ذخایر گذشته، شرکت‌های ما حدود 1.7 میلیارد تن سنگ‌آهن استخراج کرده‌اند. حتی با وجود این‌که استانداردهای بین‌المللی سنگ‌آهن به میزان قابل توجهی سخت‌گیرانه‌تر شده است، ما به لطف اکتشافات اضافی کانسارها، مدل‌های جدید زمین‌شناسی، بهبود در برنامه‌ریزی عملیات معدنی، بهبود کیفیت محصولات تجاری و توسعه‌ی فن‌آوری غنی‌سازی کوارتزیت اکسیدشده توانسته‌ایم ذخایر خود را افزایش دهیم و به بزرگ‌ترین دارنده‌ی این ذخایر در جهان تبدیل شویم.”

هنگام ارزیابی ذخایر، سه عامل مدل زمین‌شناسی کانسارها، حجم پیش‌بینی شده‌ی تولید سنگ‌آهن تجاری و تخمین تولید بلندمدت محصولات با ارزش افزوده‌ی بالا (آهن گندله و سنگ آهن گرم کلوخه شده/آهن اسفنجی) در نظر گرفته شده‌ بودند.

(Investigate, 03 Dec, 2021)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا