شرکت آرسلورمیتال تولید محصولات فولادی پایین دستی خود در فرانسه را به دلیل تقاضای ضعیف خودرو کاهش می‌دهد

یکی از نمایندگان آرسلورمیتال به فست مارکت گفت که این شرکت، برنامه ریزی برای نگهداری و تعمیرات خطوط گالوانیزه خود در سایت فلورانژ در شمال شرقی فرانسه را به دلیل کاهش تقاضا از طرف صنعت خودروسازی، از سر گرفته است.

این شرکت در اوایل این هفته با اشاره به کاهش تقاضای صنعت خودرو به دلیل کمبود مداوم و جهانی نیمه رساناها، این تصمیم را فاش کرد. کار نگهداری و تعمیرات، منجر به کندی موقتی در تولید ورق‌ گالوانیزه گرم (HDG) در این سایت خواهد شد که به شکل وسیعی در صنعت خودروسازی استفاده می‌شوند.

منابع بازار گزارش کرده‌اند که کارخانه‌های عرضه کننده‌ی بخش خودرو، 20 تا 30 درصد کم‌تر از حد انتظار فولاد رزرو کرده‌اند. مصرف کنندگان دیگر ورق گالوانیزه گرم، یعنی صنایع بسته بندی و وسایل خانگی الکتریکی، هم چنان عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند، و به همین دلیل، سخنگوی شرکت آرسلورمیتال بیان کرد:  “هرگونه تاثیر بر حجم تولید، احتمالا جزیی و حداقل خواهد بود.”

تولیدکننده جدول زمانی برای کارهای مربوط به نگهداری و تعمیرات مشخص نکرد.

منابع اتحادیه صنفی اعلام کردند که خط اول تولید این سایت، گالسا 1، از 28 اکتبر تا 7 نوامبر و خط دوم تولید، گالسا 2 از 8 تا 15 نوامبر و مجدداً از 18 تا 22 نوامبر متوقف خواهند شد.

بررسی‌های فست مارکت نشان می‌دهد که گالسا 1 می‌تواند حدود 500.000 تن ورق گالوانیزه گرم در سال تولید کند و ظرفیت کامل سالانه گالسا 2 حدود 800.000 تن ورق گالوانیزه گرم در سال است.

(Metal Bulletin, 28 Oct, 2021)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا